uptomyneck

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

private Jocker

Av robin - 19 juli 2010 18:47

I´m in a world of shit! klassisk replik från filmen Full metal jacket. Ibland känns det lite på det viset. Vi har all möjlig typ av skit i världen. Guantanamo, Afrika kriser, översvämmningar, krig, droger, mänskligt lidande. Kanske är andra människor bra på att bara tänka bort sådant? Jag är inte en sån, jag blir irriterad/frustrerad/arg och ledsen. Vad får en människas humör att sjunka hårdare än Titanic, ja om man är som mig som inte har några problem att bli bitter, så kan det vara precis vad som helst. Varje dag hittar jag (utan leta) nya saker att inse att jag hatar. Det behöver inte ens vara stora världsomfattande saker utan det kan lika gärna vara små grejer. Det kan tillochmed vara saker som andra människor, många människor älskar! Typ dans, jag hatar dans, tråkigt för mig. Idag är jag kanske extremt skit gnällig och bara en dryg snubbe som sitter vid sin dator och avreagerar sig. Så är det idag, idag är en sån dag. Vill man hellre läsa om när jag trakasserar och hittar på liknelser till en stackars bläckfisk som ändå kommer dö snart (änu snabbare om han får ha sex) så fine! läs då inte dagens inlägg. Idag är en sån där dag då jag som inte på något vis är en våldsam eller irrationell kille skulle kunna slänga en tung höger i någons nylle utan annledning. Jag är så munter just nu att jag önskar att jag hade en sån där ful boxnings gubbe. En sån man ser på filmer som ser ut som en ljust hudfärgad fläskig mans överkropp som man kan slå på. Kanske om jag blev skogshuggare så jag kunde hugga med en stor i yxa i en oskyldig tall någonstans. Kanske om jag ställer mig på balkongen och skriker hysteriskt? nä, då kommer polisen igen och hämtar mina finska grannar.. och den här gången har dom ju inte gjort något. Eller kanske gå ut och INTE hjälpa pensionärer över gatan. Japp jag är en hemsk människa. gillas det inte så f**k off, lev med det, läs en modeblogg eller en mammablogg istället. Han en fortsatt trevlig dag.


ps. jag är inte på något sätt nöjd med detta inlägg men jag kännde så när jag skrev det så det får vara så. kommer kanske ett till senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av robin - 16 maj 2011 19:58

Hej hopp! Idag gick jag ut i skogen. Jag hade min US assault pack (egentligen min BOB - Bug Out Bag) men idag fick den blimin gå i skogen säck.   Det jag spenderade tiden mest med att bygga en debris hut, ett litet sov skydd av pinnar.   här ...

Av robin - 27 oktober 2010 23:56

d

Av robin - 19 oktober 2010 00:42


   Sådär! skit längesen man skrev. tur att ingen läser min blogg då. anledningarna är att jag inte haft lust, inte haft tid och inte haft så mycket att säga. vad är skillnaden nu då? jo, nu jä.. har jag massor att säga! Inte fullt lika bitter längre ...

Av robin - 20 juli 2010 12:52


Jag har fått  en komentar på mitt senaste inlägg, det om musik alltså. Ni kan ju läsa den själv men frågan är 1. är musikskole nördar också dåliga? och 2. om man har ett band och vet att man inte är så bra men spelar för att man tycker det är kul och...

Av robin - 20 juli 2010 00:56


Dåså, jag har laddat om och jag känner mig vass. Musik ska det handla om. Band med. Tänker inte lista några favorit band eller prata om musikhistoria för, seriöst, eh nej! Vad är det för fel på människor som spelar i diverse band? Här skulle jag vilj...

Presentation


Jag har inte planerat att någon ska lära känna mig, vill mest gnälla. undrar ni något så fråga mig. Mvh R.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards