uptomyneck

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

inte gnäll

Av robin - 15 juli 2010 00:49

Nytt dygn, nytt inlägg! jag sitter här inser precis något om mig själv (typ) men jag ska börja i rätt ände. Det finns en snubbe på youtube som har en kanal där han, ungefär, recenserar kända videoklipp eller videoklipp med höga tittarsiffror  (så kallade viral videos). Den här killen heter Ray William Johnsson och hans kanal heter likadant (programet i sig heter equals three) om någon skulle finna viral videos intressanta. Jag tycker personligen att Ray gör det ganska bra och jag vet att det har fungerat helt okej för honom, t-shirt försälgning och allt. Hur som helst! Ray avslutar sina videos med att säga sitt namn och frasen " i approve this messeage" ungefär på samma vis som amerikanska presidenter då dom har videoreklam i sina valkampanjer. I ett utav avsnitten ber Ray sina tittar att skicka in videor på sig själv där dom säger just "i approve this messeage". Annledningen är att Ray ville få ett montage med videor. montaget är klart och finns på youtube. Jag tänker inte länka en massa, klockan är 20 i 2 och jag har inte druckit kaffe.. än. Det jag upptäckte var att jag fann montaget ganska vacker och rörande, som gammal teaterestet kanske jag blev djup och flummig? Men jag fick känslan av att frasen om att godkänna medelandet blev medelandet i sig. Att många olika människor från olika platser gör samma  sak blir i mina ögon ganska vacker. I äkta snyfft stil. Jag känner att med rätt motivation och taktik går det att föra folk samman trotts allt och göra en sådan grej. Och som sagt.. uptomyneck-Robin´s hjärna kvart i 2 just idag, utan kaffe, ser bilden av att många människor accepterar att sprida medelandet att dom accepterar att sprida medelandet, över hela VÄRLDEN! Lyckat! Vackert! Go humanity! jag håller på människan, när den inte f**ar up sig och ger mig annledningar att gnälla. Nu är det kaffe dax godnatt. Mvh R.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av robin - 16 maj 2011 19:58

Hej hopp! Idag gick jag ut i skogen. Jag hade min US assault pack (egentligen min BOB - Bug Out Bag) men idag fick den blimin gå i skogen säck.   Det jag spenderade tiden mest med att bygga en debris hut, ett litet sov skydd av pinnar.   här ...

Av robin - 27 oktober 2010 23:56

d

Av robin - 19 oktober 2010 00:42


   Sådär! skit längesen man skrev. tur att ingen läser min blogg då. anledningarna är att jag inte haft lust, inte haft tid och inte haft så mycket att säga. vad är skillnaden nu då? jo, nu jä.. har jag massor att säga! Inte fullt lika bitter längre ...

Av robin - 20 juli 2010 12:52


Jag har fått  en komentar på mitt senaste inlägg, det om musik alltså. Ni kan ju läsa den själv men frågan är 1. är musikskole nördar också dåliga? och 2. om man har ett band och vet att man inte är så bra men spelar för att man tycker det är kul och...

Av robin - 20 juli 2010 00:56


Dåså, jag har laddat om och jag känner mig vass. Musik ska det handla om. Band med. Tänker inte lista några favorit band eller prata om musikhistoria för, seriöst, eh nej! Vad är det för fel på människor som spelar i diverse band? Här skulle jag vilj...

Presentation


Jag har inte planerat att någon ska lära känna mig, vill mest gnälla. undrar ni något så fråga mig. Mvh R.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards